Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2022

Σαν να μην πέρασε μια μέρα…… Μετά από 2 χρόνια τηλεκπαίδευσης…….είμαστε στο ίδιο σημείο

 Με ευθύνη και πολιτική επιλογή της κυβέρνησης της ΝΔ και της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ δεν έχει υπάρξει καμία αναβάθμιση, ούτε στις υποδομές ούτε στον τεχνολογικό εξοπλισμό που υπάρχει στα σχολεία.Προκρίθηκε και προκρίνεται αποκλειστικά η επικοινωνιακή διαχείριση, για να ρίξει στάχτη στα μάτια της κοινωνίας, τη στιγμή που σκόπιμα και συντονισμένα υποβαθμίζει τους βασικούς πυλώνες μιας ανθρώπινης κοινωνίας, όπως η υγεία και η παιδεία.

Το πολυφορεμένο αφήγημα της ατομικής ευθύνης έχει ξεθωριάσει. Η Υπουργός Παιδείας μιλά με θέρμη τώρα στα ΜΜΕ για την τηλεκπαίδευση, όπου τα σχολεία θα είναι κλειστά,  μετακυλίοντας την ευθύνη στους εκπαιδευτικούς για τη διεξαγωγή της, προφανώς θεωρώντας πως έχει απέναντί της φαντάρους έτοιμους να ακολουθήσουν εντολές.

Αποκαλυπτικό είναι το περιεχόμενο του μηνύματος που στάλθηκε στα σχολεία μας την Κυριακή 23-1-22 στις 5:26 μ.μ., όπου κυριαρχεί η ασάφεια και πολλαπλασιάζονται τα ερωτηματικά για τη νομιμότητα της τηλεκπαίδευσης, μετά την απόφαση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών δεδομένων στις 16-11-2021:

Σας ενημερώνουμε, κατόπιν σχετικών οδηγιών του ΥΠΑΙΘ,

ότι οι σχολικές μονάδες που θα παραμείνουν κλειστές λόγω κακοκαιρίας σύμφωνα με τις ανακοινώσεις των Δήμων όπου ανήκουν,

θα πραγματοποιήσουν υποχρεωτικά τηλεκπαίδευση και αποκλειστικά σε πρωινές ώρες.

Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες.

Καστοριά 23-01-2022

Με εκτίμηση

Τμήμα Γ΄ Προσωπικού της ΔΠΕ Καστοριάς

Την ίδια στιγμή, προφανώς καθόλου τυχαία, «πλασάρεται» και το αφήγημα του voucher των 200 ευρώ στους εκπαιδευτικούς, λες και με το ποσό αυτό- αν και όποτε δοθεί,- υπάρχει ουσιαστική δυνατότητα αγοράς τεχνολογικού εξοπλισμού. Φαίνεται να πιστεύει η κ. Κεραμέως ότι οι εκπαιδευτικοί ξεγελιούνται με «καθρεφτάκια και γυαλιστερές χάντρες», τη στιγμή που γνωρίζουμε ότι θα μπορούσαν, μέσω των χρημάτων αυτών του ταμείου ανάκαμψης, να αναβαθμίσουν όλο τον τεχνολογικό εξοπλισμό και τα δίκτυα των σχολείων, σε χαμηλότερο κόστος και με παροχή υλικοτεχνικής υποδομής που θα καλύπτει τις ανάγκες για στοιχειώδη τηλεκπαίδευση.

Παράλληλα, είναι απαράδεκτο να θεωρείται ότι οι εκπαιδευτικοί μπορούν να σχεδιάσουν μέσα σε λίγες ώρες διδασκαλία η οποία θα είναι προσαρμοσμένη στην Εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Τέλος, υπενθυμίζουμε ότι και οι εκπαιδευτικοί είμαστε και οι ίδιοι γονείς και αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα και από τις δύο πλευρές. Η κυβέρνηση να λογοδοτήσει σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς για το αδιέξοδο στο οποίο έχει οδηγήσει τα πράγματα.

H τηλεκπαίδευση έχει μετατραπεί σε εργαλείο προπαγάνδας του υπουργείου και των ΜΜΕ. «Χρησιμοποιείται» ως φάρμακο δια πάσαν νόσον ( καιρικές συνθήκες κτλ) από την κυβέρνηση, καταδεικνύοντας πόσο συμμερίζεται τις ανησυχίες του εκπαιδευτικού, τον γονέα και τον οικογενειακό του προγραμματισμό, την κάκιστη γνώση-σχέση που έχει με την ουσία της εκπαιδευτικής διαδικασίας και εν κατακλείδι αποκαλύπτει την πολιτική της αποστροφή στη Δημόσια Εκπαίδευση.

  • Ø  Καμιά ανοχή στις πρόχειρες-ευκαιριακές και αντιεκπαιδευτικές πολιτικές του υπουργείου.
  • Ø  Καλούμε τους συναδέλφους να παρέχουν τηλεκπαίδευση από τα σχολεία με τα τεχνολογικά μέσα που παρέχει η ίδια η πολιτεία.
  • Ø  Να δίνεται έκτακτη άδεια, με 100% αποζημίωση, στους γονείς όπου θα είναι κλειστά τα σχολεία των παιδιών τους.

  • Με τη συμμετοχή μας να δυναμώσουμε τις συλλογικές διαδικασίες ( Σύλλογο, προσεχείς εκλογές κτλ), ώστε να μπορέσουμε να υπερασπιστούμε αποτελεσματικά τη Δημόσια Εκπαίδευση.