Μακαρθισμός, χαϕιεδισμός και “εκβίαση” υποταγής
ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Χ.ΚΑΦΤΕΡΑΝΗΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΗΜΑΘΙΑΣ
Κα Διευθύντρια
Η πολιτική ηγεσία έχει αποϕασίσει την υλοποίηση μιας πολιτικής που υποδεικνύεται από κέντρα αποϕάσεων εκτός χώρας, όπως είναι γνωστό και ομολογημένο δημοσίως.
Βασική επιδίωξη αυτών των πολιτικών είναι η δραστική περικοπή μισθών, συντάξεων, εισοδημάτων, πράγμα που επετεύχθη μετά από συνεχείς διαβεβαιώσεις περί μη περαιτέρω μειώσεων, η κατάργηση των κεκτημένων, μετά από αγώνες χρόνων και η κατασυκοϕάντηση των ηγετών των αγώνων αυτών με τα όποια λάθη τους, η εργασιακή τρομοκράτηση και ανασϕάλεια υπό την δαμόκλειο σπάθη της ανεργίας, η επαναϕορά σε συνθήκες εργασιακού Μεσαίωνα τελικά.
Στο χώρο μας αυτό επιδιώκεται μέσω των διαδικασιών “αξιολόγησης”. Εντελώς αθώα σε πρώτη ϕάση ζητείται η κατάθεση ϕακέλων με τις δράσεις και τα πεπραγμένα των Δ/ντών Σχολικών Μονάδων. Σας διαβεβαιώ ότι όλοι θα κριθούν άριστοι. Αυτό διότι πρόκειται να χρησιμοποιηθούν στο δεύτερο στάδιο, που είναι και ο βασικός στόχος, στην αξιολόγηση των μάχιμων εκπαιδευτικών και που θα δημιουργηθεί μέσω αυτής της υποτιθέμενης αξιολόγησης η νέα δεξαμενή διαθεσίμων. Αυτή όμως θα έχει τη σϕραγίδα των επιλογών πνευματικών ανθρώπων πλέον του ίδιου μας του κλάδου. Απαλλάσσεται έτσι των ευθυνών η πολιτική ηγεσία και έχει νέα δεξαμενή με την εγκυρότητα της αξιοκρατικής επιλογής του ίδιου του κλάδου. Τόσο απλά!
Ταυτόχρονα μεταϕέρεται το κέντρο βάρους των ευθυνών του Δ/ντή Σχολικής Μονάδας. Από πρώτος μεταξύ ίσων, δάσκαλος, συνάδελϕος μετασχηματίζεται σε τυπικό και στυγνό τεχνοκράτη, βαθύ γνώστη της εϕαρμογής της θεωρίας “σοκ και δέος” καταγραϕέα των αρνητικών στιγμών των συναδέλϕων, υλικό που θα χρησιμοποιηθεί στην αξιολόγησή τους, “πρόθυμο” να συνδράμει στη δημιουργία της νέας δεξαμενής. Ουσιαστικά “αναβαθμίζεται” σε έναν μικρό εξουσιαστή του περιγύρου του.
Φοβάμαι ότι το πνεύμα των σχολικών μονάδων θα είναι ο σύγχρονος Μακαρθισμός, ο χαϕιεδισμός, η “εκβίαση” υποταγής.
Για όλα τα ανωτέρω, λόγοι προσωπικής αξιοπρέπειας και συνείδησης με υποχρεώνουν αρνούμενος να υπηρετήσω πολιτικές τέτοιου περιεχομένου να υποβάλλω άμεσα την παραίτησή μου από Δ/ντής της Σχολικής μονάδας του Γυμνασίου Τρικάλων.
Βασική επιδίωξη αυτών των πολιτικών είναι η δραστική περικοπή μισθών, συντάξεων, εισοδημάτων, πράγμα που επετεύχθη μετά από συνεχείς διαβεβαιώσεις περί μη περαιτέρω μειώσεων, η κατάργηση των κεκτημένων, μετά από αγώνες χρόνων και η κατασυκοϕάντηση των ηγετών των αγώνων αυτών με τα όποια λάθη τους, η εργασιακή τρομοκράτηση και ανασϕάλεια υπό την δαμόκλειο σπάθη της ανεργίας, η επαναϕορά σε συνθήκες εργασιακού Μεσαίωνα τελικά.
Στο χώρο μας αυτό επιδιώκεται μέσω των διαδικασιών “αξιολόγησης”. Εντελώς αθώα σε πρώτη ϕάση ζητείται η κατάθεση ϕακέλων με τις δράσεις και τα πεπραγμένα των Δ/ντών Σχολικών Μονάδων. Σας διαβεβαιώ ότι όλοι θα κριθούν άριστοι. Αυτό διότι πρόκειται να χρησιμοποιηθούν στο δεύτερο στάδιο, που είναι και ο βασικός στόχος, στην αξιολόγηση των μάχιμων εκπαιδευτικών και που θα δημιουργηθεί μέσω αυτής της υποτιθέμενης αξιολόγησης η νέα δεξαμενή διαθεσίμων. Αυτή όμως θα έχει τη σϕραγίδα των επιλογών πνευματικών ανθρώπων πλέον του ίδιου μας του κλάδου. Απαλλάσσεται έτσι των ευθυνών η πολιτική ηγεσία και έχει νέα δεξαμενή με την εγκυρότητα της αξιοκρατικής επιλογής του ίδιου του κλάδου. Τόσο απλά!
Ταυτόχρονα μεταϕέρεται το κέντρο βάρους των ευθυνών του Δ/ντή Σχολικής Μονάδας. Από πρώτος μεταξύ ίσων, δάσκαλος, συνάδελϕος μετασχηματίζεται σε τυπικό και στυγνό τεχνοκράτη, βαθύ γνώστη της εϕαρμογής της θεωρίας “σοκ και δέος” καταγραϕέα των αρνητικών στιγμών των συναδέλϕων, υλικό που θα χρησιμοποιηθεί στην αξιολόγησή τους, “πρόθυμο” να συνδράμει στη δημιουργία της νέας δεξαμενής. Ουσιαστικά “αναβαθμίζεται” σε έναν μικρό εξουσιαστή του περιγύρου του.
Φοβάμαι ότι το πνεύμα των σχολικών μονάδων θα είναι ο σύγχρονος Μακαρθισμός, ο χαϕιεδισμός, η “εκβίαση” υποταγής.
Για όλα τα ανωτέρω, λόγοι προσωπικής αξιοπρέπειας και συνείδησης με υποχρεώνουν αρνούμενος να υπηρετήσω πολιτικές τέτοιου περιεχομένου να υποβάλλω άμεσα την παραίτησή μου από Δ/ντής της Σχολικής μονάδας του Γυμνασίου Τρικάλων.
Καϕτεράνης Θεοχάρης
Μαθηματικός
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου