Η σχολική χρονιά ξεκίνησε με τον ίδιο τρόπο που έκλεισε και δυστυχώς με αρνητικούς τους οιωνούς της πανδημίας .
Βασικά μέτρα για την ασφαλή εκκίνηση της σχολικής χρονιάς δεν έχουν ληφθεί. Η Τοπική Αυτοδιοίκηση δηλώνει ανέτοιμη, μετατρέποντας ταυτόχρονα τις καθαρίστριες σε εργαζόμενες τρίωρης και τετράωρης απασχόλησης.
Οι συγχωνεύσεις-υποβαθμίσεις σχολικών μονάδων επιταχύνθηκαν και υλοποιούνται – με τη συμμετοχή της Τ.Α. - παραβλέποντας τις κοινωνικές παραμέτρους, αλλά και την αναγκαιότητα αξιοποίησης των κτηριακών εγκαταστάσεων, στη δύσκολη φάση της πανδημίας που διανύουμε.
Προεξέχουσα θέση κατέχει η εχθρότητα στους εκπαιδευτικούς και τη Δημόσια εκπαίδευση εκ μέρους του Υπουργείου και της κυβέρνησης. Οι κολλεγιάρχες απλά συνεχίζουν να νομοθετούν.
Τα υπηρεσιακά συμβούλια μεταβλήθηκαν σε κυβερνητικά όργανα με την πιστή υλοποίηση των επιταγών του υπουργείου, με τους ταχείας κομματικής επιλογής διευθυντές εκπαίδευσης και τα διορισμένα μέλη. (Η ιστορία θα τους αποδώσει το ανάλογο προσωνύμιο).
Η περίοδος της πανδημίας
«αξιοποιήθηκε» για να ψηφιστούν τα πλέον αντιεκπαιδευτικά- αντιπαιδαγωγικά μέτρα.
Ο επίλογος της
τελευταίας εγκυκλίου για την εσωτερική - εξωτερική αξιολόγηση:
« Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης
ενεργοποιούνται οι προβλεπόμενες από τον
νόμο διαδικασίες» είναι ενδεικτικός
του πανικού που υπάρχει στο υπουργείο στη διαφαινόμενη συστοίχισή μας .
Το Δ.Σ σε συνεργασία με τη ΔΟΕ να αναπτύξουν, έστω λίγο καθυστερημένα, συναντήσεις ενημέρωσης και στήριξης της ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ. Το υπουργείο επενδύει στον φόβο, εμείς όμως επενδύουμε σε ένα σχολείο της δημοκρατίας, σε ένα σχολείο για όλο τον ελληνικό λαό και όχι της ελίτ.
Η Ανεξάρτητη κίνηση με όλες της τις δυνάμεις και με τον αιρετό που αναγνωρίζει η ΔΟΕ τίθεται στη διάθεση όλων των προγραμματισμένων δράσεων.
ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ
ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΘΕΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου