Ø Επιδιώκουμε την ΕΝΟΤΗΤΑ στον Κλάδο μας απέναντι στα κοινά προβλήματα.

Ø Αγωνιζόμαστε για την ανατροπή των πολιτικών που οδηγούν στη διάλυση της Δημόσιας Εκπαίδευσης και την εξόντωση του Εκπαιδευτικού.

Ø Αποζητούμε την απαλλαγή του κλάδου από τις συνδικαλιστικές παρατάξεις που είναι δέσμιες κομματικών συμφερόντων προκειμένου να αλλάξει πλεύση το συνδικαλιστικό κίνημα, να πράττει και να φέρεται αδέσμευτα και αγωνιστικά ενάντια στις μεθοδεύσεις των κυβερνητικών επιλογών.


Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016

ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΟΙ ΑΥΣΤΡΑΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑ…

Παρά τους καλούς μισθούς οι Αυστραλοί εκπαιδευτικοί, δείχνουν κουρασμένοι από τις ατελείωτες διαδικασίες αξιολόγησης σχολικών μονάδων και μαθητών.
H ηλεκτρονική έκδοση   Τhe Guardian  δημοσίευσε άρθρο του γνωστού Αυστραλού εκπαιδευτικού, συγγραφέα και ηθοποιού Ned Manning,  με τίτλο: «Σταματήστε να κατηγορείτε τους εκπαιδευτικούς για τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα και δώστε τους χρόνο να διδάξουν».
Στο εκπαιδευτικό  σύστημα της Αυστραλίας κάθε σχολική μονάδα   σχεδιάζει ετήσιους κύκλους, βελτίωσης και αξιολόγησης των επιδόσεών της (αυτοαξιολόγηση).
Παράλληλα με την αυτοξιολόγηση μετρούνται με εθνικές εξετάσεις (National Assessment Program Literacy and Numeracy) οι επιδόσεις- δεξιότητες των μαθητών.
Η γραφειοκρατία όμως αυτών των διαδικασιών δείχνει να έχει κουράσει τους Αυστραλούς εκπαιδευτικούς.
Το κείμενο του Ned Manning είναι απάντηση στον Ομοσπονδιακό Υπουργό Παιδείας  της Αυστραλίας σχετικά με τις ευθύνες που επέρριψε στους εκπαιδευτικούς  για την ποιότητα της διδασκαλίας στα σχολεία της Αυστραλίας.
Ο υπουργός Παιδείας πριν είχε αναφέρει ότι η ολίσθηση των επιδόσεων των μαθητών της Αυστραλίας σε κατώτερη θέση στην παγκόσμια κατάταξη δεν οφείλεται στην χρηματοδότηση των σχολείων αλλά ούτε και στο μέγεθος των τάξεων. 
Αυτοί που ευθύνονται είναι οι εκπαιδευτικοί και η ποιότητα της διδασκαλίας τους.
Ο Ned Manning στο άρθρο του,  αναφέρει:   Δεν είναι περίεργο που  το 30% -50% των νέων εκπαιδευτικών φεύγουν  στα πρώτα πέντε χρόνια της διδασκαλίας, όχι επειδή δεν έχουν τις κατάλληλες ικανότητες αλλά  ανακαλύπτουν ότι η διδασκαλία στα σχολεία της Αυστραλίας περιλαμβάνει πολλή δουλειά έξω από την τάξη που έχει να κάνει με γραφειοκρατικές διαδικασίες οι οποίες δεν έχουν καμία σχέση με τη διδασκαλία την οποία και σπούδασαν.
Κάθε στιγμή του εκπαιδευτικού δεν αφιερώνεται στην προετοιμασία του μαθήματος και στην ικανοποίηση των αναγκών του μαθητή αλλά στις ανάγκες της γραφειοκρατίας με τη συμπλήρωση εντύπων.
Οι εκπαιδευτικοί χρειάζονται επαγγελματική και συναισθηματική  στήριξη και καταλήγει λέγοντας ότι πρέπει να σταματήσει η γραφειοκρατία και να τους δοθεί χρόνος  να ασχοληθούν με τους μαθητές τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου