Ø Επιδιώκουμε την ΕΝΟΤΗΤΑ στον Κλάδο μας απέναντι στα κοινά προβλήματα.

Ø Αγωνιζόμαστε για την ανατροπή των πολιτικών που οδηγούν στη διάλυση της Δημόσιας Εκπαίδευσης και την εξόντωση του Εκπαιδευτικού.

Ø Αποζητούμε την απαλλαγή του κλάδου από τις συνδικαλιστικές παρατάξεις που είναι δέσμιες κομματικών συμφερόντων προκειμένου να αλλάξει πλεύση το συνδικαλιστικό κίνημα, να πράττει και να φέρεται αδέσμευτα και αγωνιστικά ενάντια στις μεθοδεύσεις των κυβερνητικών επιλογών.


Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2021

Η οργάνωση του αγώνα κατά της Αξιολόγησης σύμφωνα με την ομόφωνη απόφαση του κλάδου

 

Συναδέλφισσες-οι, καλούμαστε όλοι να δώσουμε και πάλι τον αγώνα κατά της Αξιολόγησης-χειραγώγησης που επαναφέρει το Υπουργείο Παιδείας. Ένας αγώνας που η μαζικότητα και η ενότητα θα κρίνουν την έκβασή του. Η μάχη του 2013-’14 είναι πρόσφατη και οι εμπειρίες που έχουμε αποκομίσει πολύ σημαντικές. Εμπειρίες ενός νικηφόρου αγώνα που θα δείξουν τον δρόμο για άλλη μια νίκη του Εκπαιδευτικού κινήματος κατά όλων εκείνων των πολιτικών δυνάμεων που επιθυμούν ένα σχολείο για λίγους και εκλεκτούς, τεράστιες ανισότητες στην πρόσβαση στη γνώση και στην Εκπαίδευση, σχολεία πολλών ταχυτήτων και εκπαιδευτικούς για όλες τις δουλειές με ανύπαρκτα εργασιακά δικαιώματα, απλούς υπαλλήλους και διεκπεραιωτές μιας αντιεκπαιδευτικής πολιτικής.

 

Με βάση την ομόφωνη απόφαση της ΔΟΕ για απεργία-αποχή από την αξιολόγηση, επαναλαμβάνουμε τα βήματα εφαρμογής της:

 

1.       Ο/η διευθυντής/ντρια/προϊσταμένη, πριν την έναρξη της ειδικής συνεδρίασης του Συλλόγου Διδασκόντων για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, δηλώνει ότι συμμετέχει στην απεργία-αποχή και, επομένως, δεν συμμετέχει σε καμία αξιολογική διαδικασία.

2.       Οι συνάδελφοι/σσες δηλώνουν, πριν την έναρξη της διαδικασίας, ότι συμμετέχουν στην απεργία-αποχή.  Η δήλωση αυτή, θα γίνεται σε ειδικό έντυπο που έχει στείλει η ΔΟΕ και θα καταθέτουν συλλογικά οι συνάδελφοι και θα καταχωρείται στο πρωτόκολλο του σχολείου.

 

 

«ΔΗΛΩΣΗ

Με την παρούσα δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία- αποχή που έχει προκηρύξει η Δ.Ο.Ε., από κάθε ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο προωθείται εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με την υπ’ αρ. 6603/ΓΔ4/20-1-2021 απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο»  (Φ.Ε.Κ. Β 140/20-1-2021) σε συνδυασμό με τις διατάξεις των άρθρων 33, 34 και 35 του ν. 4692/2020 «Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις» (Α΄ 111).

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ»

3. Οι συνάδελφοι που συμμετέχουν στην απεργία-αποχή θεωρούνται απόντες. Με βάση το θεσμικό πλαίσιο για τη λειτουργία του Συλλόγου Διδασκόντων για να υπάρχει απαρτία στο όργανο, πρέπει οι παρόντες να είναι περισσότεροι από τους απόντες. Συγκεκριμένα, όπως ορίζεται από την Υ.Α. Αριθ. Φ.353.1/324/105657/Δ1/2002, ΦΕΚ 1340/16-10-2002 Άρθρο 37, π.13, «Ο σύλλογος των διδασκόντων βρίσκεται σε νόμιμη απαρτία και οι αποφάσεις του είναι έγκυρες, όταν τα παρόντα μέλη είναι περισσότερα από τα απόντα». Για παράδειγμα, σε έναν Σύλλογο Διδασκόντων με 10 μέλη, απαιτείται η συμμετοχή 6 μελών για να υπάρχει απαρτία. Επομένως, πριν την έναρξη της συνεδρίασης, τίθεται θέμα απαρτίας του Συλλόγου Διδασκόντων.

Α. Εάν δεν υπάρχει απαρτία, η συνεδρίαση λύεται, ΔΕΝ συντάσσεται και ΔΕΝ υπογράφεται πρακτικό στο Βιβλίο πρακτικών του Συλλόγου Διδασκόντων και ο/η διευθυντής/ντρια καταγράφουν στο Βιβλίο Πράξεων του/της διευθυντή/ντριας (ή στο ημερολόγιο σχολικής ζωής) ότι:

 

«Στο …….Δημοτικό Σχολείο/Νηπιαγωγείο, στις ……..(ημερομηνία) με βάση την Υ.Α. 6603/ΓΔ4/20-1-2021 με τίτλο: «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο», προγραμματίστηκε συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων. Διαπιστώθηκε ωστόσο, ότι δεν υπήρχε απαρτία καθώς, λόγω συμμετοχής συναδέλφων στην απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η ΔΟΕ (Αρ. Πρωτ. 1313/1/2/2021), οι παρόντες δεν ήταν περισσότεροι από τους απόντες όπως προβλέπεται από την Υ.Α. Αριθ. Φ.353.1/324/105657/Δ1/2002, ΦΕΚ 1340/16-10-2002 Άρθρο 37, π.13. Επομένως, λόγω έλλειψης απαρτίας, η συγκεκριμένη ειδική συνεδρίαση για την ενημέρωση του Συλλόγου Διδασκόντων σχετικά με το νέο σύστημα εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης σχολικών μονάδων, όπως περιγράφεται στα άρθρα της ως άνω Υ.Α. δεν πραγματοποιήθηκε και συνακόλουθα δεν συγκροτήθηκαν ομάδες εκπαιδευτικών για τη διερεύνηση του έργου του σχολείου σε σχέση με τους 14 θεματικούς άξονες του άρθρου 3».

 

 Β. Εάν υπάρχει απαρτία και γίνει η συνεδρίαση, το πρακτικό ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΑΙ από τους συμμετέχοντες στην απεργία-αποχή, αφού οι συνάδελφοι που δηλώνουν απεργία-αποχή θεωρούνται απόντες. Καταθέτουν συλλογικά τη δήλωση απεργίας-αποχής στο πρωτόκολλο του σχολείου και παίρνουν αριθμό πρωτοκόλλου, για να γίνει σαφής η συμμετοχή τους στην απεργία-αποχή.

 

Τέλος παραθέτουμε και εδώ την κατάληξη της ανακοίνωσης της ΔΟΕ: «Σημειώνουμε ότι η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας. Άλλωστε η απεργία – αποχή χρησιμοποιήθηκε εκτεταμένα από την ΑΔΕΔΥ σε όλο το Δημόσιο με μεγάλη επιτυχία και καθολική συμμετοχή των εργαζομένων».

 

Καλούμε τον Σύλλογό μας να οργανώσει δράσεις ενημέρωσης των συναδέλφων με στόχο την συσπείρωση και την ενίσχυση της αποφασιστικότητας, έτσι ώστε να δώσουμε την μάχη όλοι μαζί με ενότητα και μαχητικότητα.

 

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ (για άλλη μια φορά)

ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

 

 

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου